Ikke for sent å bli med på Serviceløftet
Nedtellingen til Serviceløftet 2009 begynner å nærme seg et spennende crescendo. Ikke minst knytter det seg mye spenning til antallet innsendte bidrag, og den 15. september deles prisene ut.
Er din bedrift med? Hvis ikke, er det ennå ikke for sent. Fristen for innlevering av bidragsdokumentasjon er endret til 25. august, så om dere er snare, kan dere fortsatt hevde dere i konkurransen. Om der ikke har sendt inn, kan du kanskje sette noen hjul i sving nå? Her kan det vanke heder og ære!
Vi er selvfølgelig voldsomt spent på hvem som når opp i toppen i år. Vi føler oss også ganske sikker på at det fokuset HSMAI Servicekonferansen og Serviceløftet vier servicen, bidrar til å øke satsingen på service i næringslivet. Derfor blir det rimeligvis også spennende å se om nivået øker fra år til år, som resultat av nettopp det styrkede fokuset.
Du finner alt du behøver å vite om Serviceløftet her.
Lærerik konferanse
Men før prisene deles ut på kvelden tirsdag 15. september, går HSMAI Servicekonferansen av stabelen på dagtid, og her er det veldig mye å hente. Vi har fått med oss noen av nestorene på service og noen av dem som selv har høstet mye anerkjennelse for servicearbeidet sitt.
Mottoet for konferansen er Fra potensial til fast kunde – utvikling for å oppnå bedre lønnsomhet. I tider hvor mange bransjer fremdeles opplever en viss nedgang, er det ingen som har råd til ikke å se på hvordan lønnsomheten kan bedres, blant annet gjennom å bruke service som et middel, både til kundeakkvisisjon og lojalitetsbygging.
Kom på HSMAI Servicekonferansen, du også, og lær hvordan!
Du finner detaljert informasjon om HSMAI Servicekonferansen på disse sidene (legg merke til undersidene).
Og om kvelden feirer vi prisvinnerne, for et vel gjennomført serviceår så langt, og en etter alle solemerker svært vellykket dag.
Velkommen skal du være!
Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir., HSMAI Chapter Norway